Teata.ee

Teata.ee leht on loodud eesmärgiga müüa/ vahetada ülejäänud ehitusmaterjale, selle asemel, et need lihtsalt ära visata. Teeni oma kulutatud raha tagasi, samal ajal säästes loodust. Registreeri ja lisa oma kuulutus TASUTA.

Kuulutuse Liigid

Teata.ee portaalis on sul võimalik lisada 7 erinevat liiki kuulutust. Kuulutuse liiki ei ole võimalik muuta, kui kuulutus on juba aktiivne. Teata.ee kuulutuse liigid on:

  1. Müük
  2. Ost
  3. Oksjon
  4. Rent
  5. Ära Anda
  6. Töö pakkumine
  7. Töö otsimine

Kuidas Lisada Kuulutust?

Alustuseks loo endale kasutaja vajutades või nuppu. Kiiremaks registreerimiseks saad kasutada oma Facebooki või Google kontot.

Pärast konto loomist on sul võimalus lisada 10 kuulutust täiesti tasuda. Selleks vajuta lihtsalt .

Kuidas Osaleda Oksjonitel?

Et Sa saaksid mõnel oksjonil osaleda, pead esmalt endale kasutaja registreerima. Kui Sul on konto olemas, külasta mõnda oksjonit ning sa märkad külgribal pakkumise kasti, kuhu saad lisada oma pakkumise.

Pakkumise kasti all näed, milline on hetkel miinimum panus, mille pead tegema, et oksjonil osaleda. Kui keegi pakub Sinust rohkem, saadame Sulle kirja. Kui oksjon on lõppenud ning Sa oled selle võitnud, saad samuti kirja edasiste juhistega.

Listi kõikidest oksjonitest, milles sa osaled, näed oma profiilis menüü ribal all.

Kuidas Promoda Lisatud Kuulutusi?

Selleks, et Sa saaksid oma lisatud kuulutust promoda, tuleb esmalt liikuda oma profiilis menüüribal alla. Vali kuulutus, mida soovid promoda ning paremal ääres “Toiming" tulbast vali viimane valik . See avab sulle lisa akna, kus on kõik valikud hetkel saadaval kuulutuste promomise võimalustega.

List võimalikest promomistest on:

  1. Esilehe Kuulutus ( Sinu kuulutus tõstetakse uuesti esilehele just kui viimati lisatud kuulutusena. Seda saab kasutada korra ühe kuulutse kohta )
  2. Tõsta Kuulutus Esile ( Tõstab Sinu kuulutuse rohkem esile teiste seast )
  3. Top Kuulutus ( Dubleerib Sinu kuulutus esimesele positsioonile, samal ajal jääb alles ka algne kuulutus, + lisab sildi “Soovitav" )
  4. Kiireloomuline Kuulutus ( Lisab sildi “KIIRE" Sinu kuulutusele, et olla nähtavam )

Välja arvatud Esilehe Kuulutus, on teistel mitu perioodi valikut.

Kui Sa oled valinud oma kuulutuse promomise valiku ning perioodi, avaneb sulle makseviisi valik. Kui makse on sooritatud, muutub sinu ost aktiivseks. Promomine algab siis, kui makse on kinnitatud, mitte tellimuse esitamisest.

Millised on Kuultuste Lisamise Paketid?

Kui Sul saab esimesed 15 kuulutust lisatud, siis tuleb sul järgmise lisamiseks osta kuulutusi juurde. 

Selleks mine oma “Töölauale" ning vali menüü ribalt kõige “Tehingud" alt . Siit leiad erinevaid valikuid erinevate hindadega. Vali omale sobiv ning soorita ost.

Kui Sa soovid oma ettevõttele erilahendust, võta meiega julgelt ühendust hello@teata.ee või saada kiri Kontakti alt.

Kuidas Ma Saan Kontakteeruda Müüjaga?

Müüja telefoni numbri nägemiseks pead Sa registreerima endale kasutaja ning sisse logima. Kliki kuulutusele või müüja nimel, misjärel liigud sa tema lehele, kus näed kõiki tema kuulutusi ning ka nime all telefoni numbri kasti . Samuti on iga kuulutuse juures kontakt telefoni number.

Ilma sisse logimata on võimalik müüjale tema kuulutuse juures kiri saata vastavad vormi kaudu.

Kirja saatmiseks sisse logitud kasutajana, näed sa kuulutuse juures “Võta Ühendust" kasti  , mille kaudu on Sul võimalik müüjale kiri saata. Kõiki oma vestluseid näed sa oma “Töölaual" sõnumite all. Seal on sul AJAX’i sõnumite süsteem, kus saad jätkata oma jutuajamist.

Kuidas Lisada Müüjale/ Ostjale Tagasiside?

On kahte tüüpi tagasisidet- kui ostja ja kui müüja. Alustuseks tuleb registreerida omale kasutaja. Järgmiseks pead saatma müüjale kirja. Kui müüja vastab sinu kirjale, avaneb sul võimalus anda temale tagasiside ning samamoodi avaneb müüjal anda Sinule, kui ostjale, tagasiside. Tagasiside nupp ilmub vestluse ülevale paremasse nurka.

Kui kasutajad külastavad Sinu profiili, saavad nad näha sinu üldist ülevaadet kõikide lisatud kuulutustega, kõiki arvustusi ning neid tüübi järgi filtreerida.

Kui tagasiside on postitatud, siis seda muuta enam ei saa. Samuti on müüjal ja Sinul võimalus vastata postitatud tagasisidele.

Mis on Lemmik Kuulutused?

Kui Sa oled leidnud mõne kuulutuse, mida Sa sooviksid külastada hiljem või müüjaga hiljem ühendust võtta jne, saad Sa selle märkida kui “Lemmik" ning kuulutus salvestub sinu lemmik kuulutuste listi. Seda listi on sul võimalik vaadata oma “Töölaual" menüü realt valides “Lemmik Kuulutused" .

Kuidas Raporteerida Kuulutusest?

Kui Sul on tunne, et mõni kuulutus rikub reegleid, siis anna sellest meile tead klikkides kuulutuse juures nupule “Raporteeri" . Kirjuta põhjus, miks Sa arvad, et kuulutus ei ole õige ning administraator vaatab selle üle.